Logo Good Place - smeđi

Unaprjeđenje digitalne spremnosti poduzeća Good Place d.o.o.

Naziv projekta: Unaprjeđenje digitalne spremnosti poduzeća Good Place d.o.o.

Kratki opis projekta: Projekt Unaprjeđenje digitalne spremnosti poduzeća Good Place d.o.o. adresira problem nedovoljne vidljivosti Društva putem kanala digitalnog marektina. Opći cilj koji će se postići projektom je povećanje konkurentnosti poduzeća kroz unaprjeđenje razine digitalizacije korištenjem digitalnih tehnologija u poslovanju. Ciljne skupine obuhvaćene projektnim aktivnostima su zaposlenici, klijenti Društva te lokalno i šire stanovništvo. Ključan rezultat projekta je povećanje online prisutnosti kroz ulaganje u digitalni marketing – nova responzivna web stranica i web trgovina sa unaprijeđenim funkcionalnostima, čime će se doprinijeti jačanju tržišne pozicije i povećanju konkurentnosti Prijavitelja.

Korisnik projekta: Good Place d.o.o.
Ukupna vrijednost projekta: 12.500,00 €
Ukupno prihvatljivi izdaci: 10.000,00 €
EU sufinanciranje projekta: 6.000,00 €
Razdoblje provedbe projekta odvija se u vremenskom periodu od (29.11.2023. – 29.11.2024.) odnosno 12 mjeseci.

Kontakt osoba za više informacija: Špela Colja, info@goodplace.hr

„Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”